



Dell Optiplex 7070m AIO Intel Core i5 IX-GEN, 8GB, 500GB, Windows 11 Pro, iHD, LED 23.8" P2417H, FullHD, 3 lata gwarancji[328955]
- Dell Optiplex 7070m w wersji All-In-One to komputer stacjonarny dla firm pozwalający idealnie dopasować go do miejsca pracy. Światowej klasy funkcje zabezpieczeń i zarządzania.
Prezentowane na zdjęciach wyposażenie dostępne jest tylko wybranych modelach. Produkt może być inny niż widoczny na ilustracjach.

Licencja cyfrowa dla odnawianych (regenerowanych) komputerów
Max. rozdzielczość: 1920x1080
Czas reakcji: 6 ms; Kontrast: 1000:1
Jasność: 250 cd/m2; Kąty widzenia: 178° x 178°
Złącza monitor: Display Port, HDMI, VGA, HUB 4x USB
54.98 x 5.03 x 32.6 cm - Monitor bez podstawy
3.33 kg - Monitor bez podstawy
5 kg - Podstawa

Gwarancja door-to-door (od drzwi do drzwi) to wyjątkowo przyjazny dla Klienta sposób realizacji naprawy oferowanych przez nas produktów. Reklamacje obsługiwane są staraniem i na koszt sprzedawcy. Wystarczy jedynie zgłosić usterkę w naszym serwisie, zabezpieczyć odpowiednio sprzęt i czekać w umówionym czasie i miejscu na kuriera. Wadliwe urządzenie trafia do naszego autoryzowanego punktu serwisowego, gdzie jest naprawiane, kierowane do dystrybutora, lub wymieniane. W kolejnym kroku przesyłka wraca do Klienta, a wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywa serwis.
Istotnym jest, aby przed skorzystaniem z gwarancji skontaktować się z naszym serwisem. Wysoko wykwalifikowani specjaliści określą, czy urządzenie jest rzeczywiście uszkodzone w stopniu wymagającym przewozu na serwis, czy też problem może być usunięty zdalnie. W więcej niż połowie przypadków tak zgłoszone problemy udaje się rozwiązać bez wysyłania produktów i związanej z tym straty czasu.